субота, 19 листопада 2016 р.

Тренувальні вправи з пройденого матеріалу!

1.Виправ помилки.Назви правила ,які допомогли тобі виконати це завдання.
       -Джрельце,перпілка,корблик,тітчко.
       -Зграйі,твойі,йіхати,йідальня.
       -Мяч,розвязання,мякий,пірячко.
       -Зимля,крежані,стипи,замирзає.
2.Поділи слова для переносу,якщо це можливо.
       О с т р і в, к і н ь ,м а л я т к о ,о р е л,  х л і б .
3.Познач варіант, у якому правильно вказано кількість голосних і приголосних  звуків у слові «дзеркало»
       А.5 приголосних, 3 голосних.
       Б.4 приголосних,3 голосних.
       В.4 приголосних ,4 голосних.

1.Виправ помилки.Для цього пригадай правило написання слів з великої букви.Памятай ,що всі слова в реченні пишуть окремо.Поділи виділені слова для переносу.
  В україні більшість людей прживає вмістах.серед великих міст-Київ,харків,одеса,тощо.Але є безліч маленких містечок.Кожне з ним маєвласну  цікаву історійу.
2.Зі слів кожного рядка склади речення і запиши.
       -Бабусіної ,біля,цвітуть,хати,вишні,білі.
       -Галявині,ростуть,на,гриби,лісовій.
3.Познач рядок,букви якого позначають лише голосні звуки.
       А. А,о,ї,и,у,я,є
       Б .М,т,л,к,р,с,щ,дз.

       В .А,о,у,е,и,і.
1.Познач рядок, у якому записані лише дзвінкі приголосні звуки
А.  [б],[х],[ш],[т],[д],[з].
Б. [л],[с],[к],[ц],[ф].
В.[г],[дж],[з],[д],[р].
2.Познач рядок, у якому записані лише м'які приголосні звуки.
       А.[ й],[л’],[з],[д],[н’].
       Б. [ч] ,[н’],[дз’],[л’].
       В. [р’],[й],[с’],[л’].
3.Виправ помилки . Добери перевірочні слова ,запиши їх.
       Висна,зема,сило,лесток.

1.Познач рядок,кожне слово якого має наголос на третьому складі.
       А. Олена,цукерка,олівець,капуста.
       Б.Весна,молоко,коровай,цукерка.
       В.Олівець,паляниця,Батьківщина,золотий.
2.Поділи слова для переносу, якщо це можливо.
    Ї ж а, п о д в і р я ,с і м’ я, ж а й в о р о н о к,
л я л ь к а,джміль.

3.Виправ помилки.Добери до кожного перевірочні слова,запиши їх.
       Диньочок,зимля,нибеса,стижинка, сеночок.

Немає коментарів:

Дописати коментар