вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Робота в класі,домашнє завдання!

Українська мова,читання:
-отримання нових зошитів( з читання)
- с.5. складання схем до  речень( усне опрацювання,наведення прикладів.Навчання  дитини розрізняти ці слова у реченні.)
   а)з.№1. Питання :хто?,що.?( назви істот та предметів) позначаємо однією рисочкою)
    б)питання:який?яка?яке?які?( назви ознак преметів або істот,) позначаємо у схемі хвилястою лінією.
    в)питання:що робить?що роблять?що зробив?що зробили?( назва дії предмету або істоти), позначаємо у схемі двома рисочками.
-с.5.з.№2. Скласти схеми речення до наведенних прикладів.( без поділу на склади!!!).Робота була проведена біля дошки ,треба було лише переписати . Перевірте правильність виконання.

Математика:
-розв'язаня арифметичних прикладів зі знаком "+" в межах 5 одиниць.( біля дошки).-
-виконання  з.№2 на с.20.

Природознавство:
- повторення  визначення слова " природа"(  це все що нас оточує, але не зроблено руками людини)
-закріплення знань про живу природу( " уроки тітоньки сови")
- малюнок за темою " що з живої природи ви  побачили під час перегляду відео"( вдома домалювати,хто не встиг).

Домашнє завдання.

 Читання:
- закріплення знань   за темою " схема речення"( що і як ми позначаємо у схемі, див. вище. )

математика:
-закріплення знань , вивченого  матеріалу.
-вдосконалення навичок письма, таких цифр,як:" 1","2"."3","4","5".


Немає коментарів:

Дописати коментар