Українська мова,читання:
-отримання нових зошитів( з читання)
- с.5. складання схем до речень( усне опрацювання,наведення прикладів.Навчання дитини розрізняти ці слова у реченні.)
а)з.№1. Питання :хто?,що.?( назви істот та предметів) позначаємо однією рисочкою)
б)питання:який?яка?яке?які?( назви ознак преметів або істот,) позначаємо у схемі хвилястою лінією.
в)питання:що робить?що роблять?що зробив?що зробили?( назва дії предмету або істоти), позначаємо у схемі двома рисочками.
-с.5.з.№2. Скласти схеми речення до наведенних прикладів.( без поділу на склади!!!).Робота була проведена біля дошки ,треба було лише переписати . Перевірте правильність виконання.
Математика:
-розв'язаня арифметичних прикладів зі знаком "+" в межах 5 одиниць.( біля дошки).-
-виконання з.№2 на с.20.
Природознавство:
- повторення визначення слова " природа"( це все що нас оточує, але не зроблено руками людини)
-закріплення знань про живу природу( " уроки тітоньки сови")
- малюнок за темою " що з живої природи ви побачили під час перегляду відео"( вдома домалювати,хто не встиг).
Домашнє завдання.
Читання:
- закріплення знань за темою " схема речення"( що і як ми позначаємо у схемі, див. вище. )
математика:
-закріплення знань , вивченого матеріалу.
-вдосконалення навичок письма, таких цифр,як:" 1","2"."3","4","5".
-отримання нових зошитів( з читання)
- с.5. складання схем до речень( усне опрацювання,наведення прикладів.Навчання дитини розрізняти ці слова у реченні.)
а)з.№1. Питання :хто?,що.?( назви істот та предметів) позначаємо однією рисочкою)
б)питання:який?яка?яке?які?( назви ознак преметів або істот,) позначаємо у схемі хвилястою лінією.
в)питання:що робить?що роблять?що зробив?що зробили?( назва дії предмету або істоти), позначаємо у схемі двома рисочками.
-с.5.з.№2. Скласти схеми речення до наведенних прикладів.( без поділу на склади!!!).Робота була проведена біля дошки ,треба було лише переписати . Перевірте правильність виконання.
Математика:
-розв'язаня арифметичних прикладів зі знаком "+" в межах 5 одиниць.( біля дошки).-
-виконання з.№2 на с.20.
Природознавство:
- повторення визначення слова " природа"( це все що нас оточує, але не зроблено руками людини)
-закріплення знань про живу природу( " уроки тітоньки сови")
- малюнок за темою " що з живої природи ви побачили під час перегляду відео"( вдома домалювати,хто не встиг).
Домашнє завдання.
Читання:
- закріплення знань за темою " схема речення"( що і як ми позначаємо у схемі, див. вище. )
математика:
-закріплення знань , вивченого матеріалу.
-вдосконалення навичок письма, таких цифр,як:" 1","2"."3","4","5".
Немає коментарів:
Дописати коментар