Математика:
-повторення всіх вивчених цифр.На які числа поділяються цифра"5","4"(заселення будиночків,робота біля дошки і усно)
-знайомство з цифрою"6"-обговорення ії вигляду, на що вона схожа, з чого складається(носик-гачок і велике пузенятко)
-написання цифри"6"-с.21.з.№2
-виконання вправ №3,4 на с.21
Читання:
-вивчення алгоритму поділу слова на склади( скільки голосних стільки і складів). Ставемо ручку біля підборіддя і скільки разів підборіддя торкнулося руки-стільки і складів( наведення прикладів).
- робота в зошиті з читання, с.5. поділ слів на склади ,на вже намальованій схемі речення.(перше речення)
письмо с. 18
-робота за малюнком( парта,пенал)-знаходження звукових схем до цих слів і розфарбовування цих предметів.
-робота за малюнком( мавпа і жираф)- складання речень за малюнком.Що дитина бачить на малюнку?кого дитина бачитьна малюнку? що роблять ці герої?
-потім звертаємо увагу на схему речення,що це може бути за речення?( в цьому реченні 4 слова. У кінці стоїть крапка, тому це речення вомовляється спокіно, без емоційного забарвлення.Наприклад:Мавпа іде до школи. Жираф іде до школи.Друзі йдуть до школи.Жираф вітається з мавпою. Мавпа зустрілась із жирафом. ...)
-розфарбовування цього малюнку.
Домашнє завдання,математика:
- вдосконалення написання цифр-"2","3","4","5","6".
-зошит з друкованю основою, с.20 №3,4,5, с.21 з.№6
читання
-с.5( зошит з читання)з.№2( поділ на склади слів ,які знаходяться у двох останніх реченнях.
-повторення всіх вивчених цифр.На які числа поділяються цифра"5","4"(заселення будиночків,робота біля дошки і усно)
-знайомство з цифрою"6"-обговорення ії вигляду, на що вона схожа, з чого складається(носик-гачок і велике пузенятко)
-написання цифри"6"-с.21.з.№2
-виконання вправ №3,4 на с.21
Читання:
-вивчення алгоритму поділу слова на склади( скільки голосних стільки і складів). Ставемо ручку біля підборіддя і скільки разів підборіддя торкнулося руки-стільки і складів( наведення прикладів).
- робота в зошиті з читання, с.5. поділ слів на склади ,на вже намальованій схемі речення.(перше речення)
письмо с. 18
-робота за малюнком( парта,пенал)-знаходження звукових схем до цих слів і розфарбовування цих предметів.
-робота за малюнком( мавпа і жираф)- складання речень за малюнком.Що дитина бачить на малюнку?кого дитина бачитьна малюнку? що роблять ці герої?
-потім звертаємо увагу на схему речення,що це може бути за речення?( в цьому реченні 4 слова. У кінці стоїть крапка, тому це речення вомовляється спокіно, без емоційного забарвлення.Наприклад:Мавпа іде до школи. Жираф іде до школи.Друзі йдуть до школи.Жираф вітається з мавпою. Мавпа зустрілась із жирафом. ...)
-розфарбовування цього малюнку.
Домашнє завдання,математика:
- вдосконалення написання цифр-"2","3","4","5","6".
-зошит з друкованю основою, с.20 №3,4,5, с.21 з.№6
читання
-с.5( зошит з читання)з.№2( поділ на склади слів ,які знаходяться у двох останніх реченнях.
Немає коментарів:
Дописати коментар