Робота в класі,математика:
-виконання вправ за вже вивченим матеріалом( с. 16.зав. № 5,6 і треба дивитися за швидкістю виконання)
-робота з геометрічними фігурами (усно і біля дошки), як зробити з трикутника чотирокутник, і з чотирокутника п'ятикутник.(відрізати за допомогою прямої лінії один кут)
-знайомство зі знаком "+"
-читання прикладів 2+1=3(два плюс один дорівнює трьом), 3+2=5( три плюс два дорівнює п'яти)
-Виконання вправи № 1
читання
-с.22-23(складання розповіді за малюнком.Що і кого дитина бачить на малюнку? Xто,що і де робить?
-читання тексту(2 рази) с.24.
-відповіді на питання до тексту
-складання звукового аналізу слів(школи,парти)
письмо:
-виконання вправ на с. 16(відвести дівчинку до школи, знайти схему слова "школа"-обвести у кружечок)
-написання нових елементів і доопрацювання старих елементів,через кальку.
Домашнє завдання письмо:
-доробити с.16( хто не встиг)
-домалювати вушка тваринкам на с.17
математика:
-с.19.(завдання№2,3,4,5)
-виконання вправ за вже вивченим матеріалом( с. 16.зав. № 5,6 і треба дивитися за швидкістю виконання)
-робота з геометрічними фігурами (усно і біля дошки), як зробити з трикутника чотирокутник, і з чотирокутника п'ятикутник.(відрізати за допомогою прямої лінії один кут)
-знайомство зі знаком "+"
-читання прикладів 2+1=3(два плюс один дорівнює трьом), 3+2=5( три плюс два дорівнює п'яти)
-Виконання вправи № 1
читання
-с.22-23(складання розповіді за малюнком.Що і кого дитина бачить на малюнку? Xто,що і де робить?
-читання тексту(2 рази) с.24.
-відповіді на питання до тексту
-складання звукового аналізу слів(школи,парти)
письмо:
-виконання вправ на с. 16(відвести дівчинку до школи, знайти схему слова "школа"-обвести у кружечок)
-написання нових елементів і доопрацювання старих елементів,через кальку.
Домашнє завдання письмо:
-доробити с.16( хто не встиг)
-домалювати вушка тваринкам на с.17
математика:
-с.19.(завдання№2,3,4,5)
Дякую, Маріє Сергіївно!
ВідповістиВидалитиВи нам дуже допомогли!!!
Маріє Сергіївно!
ВідповістиВидалитиУчорашній обсяг роботи ми з Лесиком виконали.
Була би Вам вельми вдячна, якби Ви зробили таке ж повідомлення щодо вівторка (що робили у класі і домашнє завдання) і наступних днів. У Лесика висока температура, тому напевно він і завтра не зможе бути присутнім на уроках.
З повагою, Ольга.
Добре.Я Вас почула.Рекомендації щодо домашнього завдання я написала,що не зрозуміло-напишіть або зателефонуйте. Але якщо в Лесика висока температура, то може його зараз і не треба так сильно навантажувати?Робіть стільки,скільки зможе,щоб не завдавати шкоди його здоров'ю..А ми з Вами потім допоможем йому все наздогнати.
ВідповістиВидалитиШвидше одужуйте, я на вас чекаю!)